Wszystkie okulary są objęte roczną gwarancją fabryczną na wypadek niefachowego wykonania lub wady materiału, na wypadek gdyby takowe się pojawiły. Do wszelkich zwrotów gwarancyjnych musi być dołączony numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA), który można otrzymać pisząc na adres reklamacje@visio-rx.pl. Koszty przesyłki w przypadku roszczeń gwarancyjnych pokrywa Visio-Rx.pl.
Dowiedz się więcej o gwarancji tutaj.
Masz możliwość zwrócenia swoich okularów w ciągu 7 dni od dokonania zakupu, co podlega opłacie magazynowej w przypadku aktualizacji. Zanim wyślesz nam cokolwiek z powrotem, najpierw zwróć się z prośbą o numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA) na adres reklamacje@visio-rx.pl.
Okulary muszą być w stanie nienaruszonym i należy do nich dołączyć wszystkie darmowe akcesoria, które zostały dołączone (np. pokrowiec, etui, ściereczka z mikrofibry, urządzenie 3 w 1, breloczek itp.)
Opłatę za przesyłkę zwrotną ponosi klient, chyba że Visio-Rx zadecyduje inaczej. Aby dowiedzieć się więcej sprawdź stronę o naszych zasadach zwrotu i gwarancji.
To naprawdę proste: Jeśli znajdziesz identyczne oprawki lub soczewki tej samej firmy za niższą cenę w ciągu miesiąca od zakupu, to będziesz upoważniony do otrzymania 125% z różnicy w cenie. To świadczy o naszej absolutnej pewności, że oferujemy najniższe ceny!
Jeśli zdarzy się tak rzadka sytuacja, że otrzymasz uszkodzone okulary, to po prostu napisz do nas na adres reklamacje@visio-rx.pl z prośbą o numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA) zanim z powrotem odeślesz do nas okulary. Możesz wybrać, czy wolisz zwrot pieniędzy, czy darmową wymianę okularów na nowe.