Message
 
Message
image
Aktualizacja Twojego wyszukiwania.. Proszę czekać...
Ładujemy zawartość Twojego koszyka wraz ze wszystkimi jego szczegółami.
Proszę czekać...
Uruchamianie kreatora wyboru soczewek,
proszę czekać...
Launching product details page,
please wait...
Dodajemy Twoje wybory do koszyka, proszę czekać...
Wysyłanie emaila,
proszę czekać...
Applying new Stylist to your order.
Proszę czekać...
You are being logged into your account.
Proszę czekać...
please wait...
Processing. Please wait.
Your order is now being downloaded as a pdf document on your device. You may have to open the download folder to see and open the order pdf.
Jesteś teraz wylogowany. Twoje wcześniejsze wybory zostaną zapisane. To zajmie małą chwilę. Dziękujemy za cierpliwość.
We are preparing a copy of your order.
Proszę czekać...
Odwiedź naszą stronę na Facebooku Odwiedź nasz kanał na YouTube Odwiedź naszego Twittera Czat z naszą obsługą klienta Email this pair to me Skontaktuj się z nami:

Telefon:Faks: (71)710 66 02
Skontaktuj się z nami pod numerem Kliknij na ikonę aby przejść do czatu z naszą obsługą klienta
Gwarancja i zwroty
Powrót do FAQ

Jaka jest gwarancja na moje nowe okulary?

Wszystkie okulary są objęte roczną gwarancją fabryczną na wypadek niefachowego wykonania lub wady materiału, na wypadek gdyby takowe się pojawiły. Do wszelkich zwrotów gwarancyjnych musi być dołączony numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA), który można otrzymać pisząc na adres reklamacje@visio-rx.pl. Koszty przesyłki w przypadku roszczeń gwarancyjnych pokrywa Visio-Rx.pl.

Dowiedz się więcej o gwarancji tutaj.

Jakie są zasady refundacji/gwarancji zwrotu towaru?

Masz możliwość zwrócenia swoich okularów w ciągu 7 dni od dokonania zakupu, co podlega opłacie magazynowej w przypadku aktualizacji. Zanim wyślesz nam cokolwiek z powrotem, najpierw zwróć się z prośbą o numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA) na adres reklamacje@visio-rx.pl.

Okulary muszą być w stanie nienaruszonym i należy do nich dołączyć wszystkie darmowe akcesoria, które zostały dołączone (np. pokrowiec, etui, ściereczka z mikrofibry, urządzenie 3 w 1, breloczek itp.)

Opłatę za przesyłkę zwrotną ponosi klient, chyba że Visio-Rx zadecyduje inaczej. Aby dowiedzieć się więcej sprawdź stronę o naszych  zasadach zwrotu i gwarancji.

Co oznacza gwarancja najniższej ceny na 125%?

To naprawdę proste: Jeśli znajdziesz identyczne oprawki lub soczewki tej samej firmy za niższą cenę w ciągu miesiąca od zakupu, to będziesz upoważniony do otrzymania 125% z różnicy w cenie. To świadczy o naszej absolutnej pewności, że oferujemy najniższe ceny!

Co należy zrobić jeśli otrzymam uszkodzone okulary?

Jeśli zdarzy się tak rzadka sytuacja, że otrzymasz uszkodzone okulary, to po prostu napisz do nas na adres reklamacje@visio-rx.pl z prośbą o numer autoryzacji zwrotu towaru (RMA) zanim z powrotem odeślesz do nas okulary. Możesz wybrać, czy wolisz zwrot pieniędzy, czy darmową wymianę okularów na nowe.

Powrót do FAQ

FAQ

Witaj
Wirtualne Lustro
ZALOGUJ
WYLOGUJ