Message
 
Message
image
Aktualizacja Twojego wyszukiwania..Proszę czekać...
Ładujemy zawartość Twojego koszyka wraz ze wszystkimi jego szczegółami.
Proszę czekać...
Uruchamianie kreatora wyboru soczewek,
proszę czekać...
Dodajemy Twoje wybory do koszyka, proszę czekać...
Wysyłanie emaila,
proszę czekać...
Applying new Stylist to your order.
Proszę czekać...
We are logging into customer account.
Proszę czekać...
please wait...
We are preparing a copy of your order.
Proszę czekać...
Odwiedź naszą stronę na Facebooku Odwiedź nasz kanał na YouTube Odwiedź naszego Twittera Czat z naszą obsługą klienta Skontaktuj się z nami:

Telefon:
Faks: (71)710 66 02
Skontaktuj się z nami pod numerem Kliknij na ikonę aby przejść do czatu z naszą obsługą klienta
Płatność i dostawa
Powrót do FAQ

Ile wynoszą koszty przesyłki?

Wysyłamy twoje kompletne zamówienie za 12zł, bez względu na to ile par okularów zdecydowałeś się kupić.

Jakie są akceptowane metody płatności?

Korzystamy z usług płatności Przelewy24.

Przelewy24 to metoda dokonywania płatności internetowych oparta na bankowości elektronicznej. Jest szybkim, bezpiecznym i prostym rozwiązaniem realizowania płatności w internecie.

Serwis Przelewy24 pośredniczy w przekazywaniu płatności pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, umożliwiając tym drugim następujące metody zapłaty: 

  • Przelewy online - przelewy bankowe przez internet z jednego z 25 różnych banków (Inteligo, mBank, BZ WBK, Bank BPH, Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Pekao S.A., Bank BGŻ, Bank Millenium, PKO BP, MultiBank, BOŚ, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Fortis Bank, Bank SGB, Euro Bank, Raiffeisen Bank, Bank Pocztowy, GetIn Bank, Alior Bank, Polbank, Volkswagen Bank). 

  • Karty płatnicze - karty VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard wystawiane przez banki polskie lub zagraniczne. 
  • Portfele internetowe: PayPal i Moneybookers. 
  • Płatności SMS Premium - o wartości 1zł, 2zł, 3zł, 4zł, 5zł, 6zł, 9zł, 19zł, 25zł 
  • Płatności SkyCash - system płatności przez telefon komórkowy, niezależny od operatorów sieci komórkowych. Wymaga zainstalowania aplikacji na swoim telefonie i zasilenia konta. 
  • Płatności PayTel - płatności gotówkowe w jednym z 1200 punktów w kraju, przyjmującym płatności PayTel.

FAQ

1. Co to jest Przelewy24?

Przelewy24 to metoda dokonywania płatności internetowych oparta na bankowości elektronicznej. Jest szybkim, bezpiecznym i prostym rozwiązaniem realizowania płatności w internecie.

2. A jeśli nie mam konta w tych bankach?

Niestety, wyłącznie banki wymienione powyżej umożliwiają korzystanie z usługi Przelewy24. Prowadzone są rozmowy pomiędzy serwisem Przelewy24 a innymi bankami, zatem w przyszłości będzie dostępnych więcej banków.

3. Czy muszę mieć konto Przelewy24, aby dokonać wpłaty?

Nie, wystarczy mieć konto bankowe w jednym z banków wymienionych w odpowiedzi na pytanie 2 (oczywiście należy również mieć środki na tym koncie).

4. Czy naliczane są jakiekolwiek opłaty za korzystanie z usługi Przelewy24?

Nie ma żadnych opłat za wpłaty dokonywane za pośrednictwem usługi Przelewy24.

5. Jak długo trzeba czekać na pieniądze przelewane na konto?

Pieniądze zostaną przelane na konto natychmiast.

6. Czy można dokonać wypłaty na konto Przelewy24?

W ramach usługi Przelewy24 można obecnie dokonywać jedynie wpłat.

7. Czy korzystanie z usługi Przelewy24 jest bezpieczne?

Zdecydowanie tak! Transakcje bankowości elektronicznej dokonywane za pośrednictwem usługi Przelewy24 są całkowicie bezpieczne.

8. Czy system Przelewy24 obsługiwany jest przez wszystkie przeglądarki internetowe?

System Przelewy24 jest obsługiwany przez większość dostępnych przeglądarek internetowych, na przykład przez Internet Explorer, Chrome i Firefox.

9. W jakich walutach można dokonywać transakcji, korzystając z usługi Przelewy24?

Transakcje za pomocą usługi Przelewy24 dokonywane są jedynie w PLN.

10. Czy mogę dokonać transakcji poprzez jeden z partnerujących banków o jakiekolwiek porze dnia w ciągu całego tygodnia?

Niektóre banki nie operują przez całą dobę. Możesz jednakże skorzystać z usługi Przelewy24, aby w każdej chwili dokonać wpłaty. Aby uzyskać więcej szczegółów, zapoznaj się ze stroną Przelewy24.

Jak długo muszę czekać aby otrzymać moje okulary?

Rozpoczynamy przetwarzanie twojego zamówienia w ciągu 24 godzin od otrzymania go, ale czas trwania skompletowania i transportu zamówienia zależy od twojego wyboru soczewek.

Na przykład, zamówienie z prostymi zapasowymi soczewkami zostane wykonane szybciej niż zamówienie wymagające progresywnych soczewek, które zostaną wykonane na twoje specjalne zamówienie.

Bez względu na to, staramy się nie przekroczyć 2 tygodni na dostawę. Rzadko zdarza się, żeby okulary trafiały póżniej do naszych klientów.

Jak mogę zapisać moją receptę?

Możesz wybrać zapisanie swojej recepty podczas wykonywania procesów w kasie aby szybciej i wygodniej dokonać zakupów następnym razem.

Oto jak możesz to zrobić:

Wprowadź szczegóły swojej recepty, łącznie z PD (rozstaw źrenic). Następnie znajdź opcję "Zapisz tą receptę".

Pojawi się nowa linijka. Wprowadź w niej nazwę do identyfikacji recepty i datę jej wystawienia. Następnie kliknij pomarańczowy przycisk "Zapisz receptę". 

Możesz zapisać więcej niż jedną receptę na swoim koncie.

Popełniłem błąd wpisując moją receptę! Co teraz?

Jak tylko zorientujesz się, że popełniłeś/-aś błąd, skontaktuj się z nami. Możesz porozmawiać z nami przez chat, zadzwonić do nas pod numer (71)7106602 lub napisać email na adres

Nienawidzimy spamu tak samo jak Ty. Nigdy nie sprzedajemy informacji o naszych klientach komukolwiek. Aby uzyskać więcej informacji, sprawdż naszą politykę prywatności.

Czy numer mojej karty kredytowej i inne informacje płatnicze są bezpieczne?

Używamy bezpiecznego serwera transakcji za pośrednictwem serwisu Przelewy24, który gwarantuje bezpieczeństwo poufnych i prywatnych danych. Mamy też szyfrowanie SSL na naszej stronie.

Jak mogę "udać się do kasy"?

Kiedy już zakończysz zakupy, dokonanie zakupu jest naprawdę proste. Idź do "Mojego koszyka" w górnym prawym rogu ekranu. Przejrzyj zawartość swojego koszyka i kontynuuj klikając pomarańczowy przycisk "Prowadź do kasy". Dzięki temu zostaniesz przeniesiony na stronę z płatnościami.

Na stronie z płatnościami wybierz preferowaną metodę zapłaty, wprowadź wymagane informacje i kliknij na pomarańczowy przycisk "Złóż zamówienie". Jeśli zobaczysz stronę z potwierdzeniem, oznacza to, że zamówienie zostało złożone pomyślnie.

Koszt przesyłki na mojej etykiecie jest inny niż zapłaciłem. Dlaczego?

Pamiętaj, że wszystkie zamówienia transportujemy w 2 etapach:

  1. Najpierw wysyłamy wszystkie zamówienia z naszego laboratorium w Wuxi, Chiny, do naszego biura w Poznaniu.
  2. Następnie wszystkie zamówienia z Poznania odbiera kurier DPD, który rozsyła je do poszczególnych klientów.

Koszt przesyłki wydrukowany na twoim pudełku stanowi jedynie koszt drugiego kroku. Różnica stanowi koszt przetransportowania twojego zamówienia z naszego laboratorium do biura w Poznaniu.

Minusem takiego przesyłania zamówień jest to, że wydaje się, że koszt wysyłki z etykiety jest inny od rzeczywistego. Na szczęście, zaletą jest to, że ten sposób jest znacznie tańszy (i szybszy) niż wysyłanie okularów bezpośrednio do Ciebie prosto z Chin.

Czy transportujecie produkty na cały świat?

Na chwilę obecną wysyłamy paczki tylko Polski.

Jednak w innych krajach świata również można znaleźć naszą stronę w innym języku, odpowiednio z końcówką adresu odnoszącą się do danego kraju jak np. .nl, .de, .ru, , .gr itd.

Powrót do FAQ

FAQ

Witaj
Wirtualne Lustro
WYLOGUJ