Message
 
Message
image
Aktualizacja Twojego wyszukiwania.. Proszę czekać...
Ładujemy zawartość Twojego koszyka wraz ze wszystkimi jego szczegółami.
Proszę czekać...
Uruchamianie kreatora wyboru soczewek,
proszę czekać...
Launching product details page,
please wait...
Dodajemy Twoje wybory do koszyka, proszę czekać...
Wysyłanie emaila,
proszę czekać...
Applying new Stylist to your order.
Proszę czekać...
You are being logged into your account.
Proszę czekać...
please wait...
Processing. Please wait.
Your order is now being downloaded as a pdf document on your device. You may have to open the download folder to see and open the order pdf.
Jesteś teraz wylogowany. Twoje wcześniejsze wybory zostaną zapisane. To zajmie małą chwilę. Dziękujemy za cierpliwość.
We are preparing a copy of your order.
Proszę czekać...
Odwiedź naszą stronę na Facebooku Odwiedź nasz kanał na YouTube Odwiedź naszego Twittera Czat z naszą obsługą klienta Email this pair to me Skontaktuj się z nami:

Telefon:Faks: (71)710 66 02
Skontaktuj się z nami pod numerem Kliknij na ikonę aby przejść do czatu z naszą obsługą klienta
Visio-Rx w Informacjach

Gwarancja oraz zwrot

Zasady i warunki sprzedaży, Gwarancja i zwroty

Visio-Rx.pl


 

  • Ogólne
  • Opis towaru
  • Dostawa
  • Kontrola towarów
  • Cena i płatności
  • Odsprzedaż towarów
  • Nagrywanie rozmowy telefonicznej
  • Powrotna polisa
  • Odpowiedzialność
  • Wybór ramki i soczewki
  • Zasady gwarancji
  • Strony umowy

 

Ogólne

  1. Visio rx.pl zobowiązuje się do działania w dobrej wierze w wysiłku do pracy z Klientem, aby doświadczenie sprzedażowe Klienta z Visio Rx.pl było jak najbardziej przyjemne.
  2. Sprzedaż wszystkich towarów oferowanych na Visio-Rx jest ograniczona. Jeśli produkt nie znajduję się w magazynie, Klient zostanie poinformowany o tym tak szybko, jak to możliwe.
  3. Towary, które nie mogą być dostarczone do klienta nie są naliczane.
  4. Zakup staje się skuteczny z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia zakupu z Visio Rx.pl oraz otrzymaniem płatności za takie zlecenia przez Visio Rx.pl.
  5. Poprzez zawarcie transakcji sprzedaży na Visio Rx.pl, Klient potwierdza, że Zasady i Warunki Sprzedaży mają zastosowanie do transakcji sprzedaży i wszelkich sporów wynikających z takiej transakcji.
  6. Wszystkie informacje i dane dostarczone przez Klienta (zawierające, lecz nie ograniczające się do informacji kontaktowych, adres wysyłki, szczegóły płatności i przepisywania informacji) są aktualne i prawidłowe.
    Wróć na górę

Opis towaru

  1. Opis towarów, który można znaleźć w Visio Rx.pl. Visio Rx.pl działa w dobrej wierze w celu zapewnienia, że towary, które są dostarczane są identyczne jak te wyświetlane i opisane na Visio Rx.pl. Niemniej jednak, mogą istnieć drobne różnice w opisie i lub specyfikacji towarów w wyniku zmian dokonanych przez Visio Rx.pl i/lub dostawców.
  2. Podczas procesu zamawiania, Klient proszony jest o podanie poprawnych szczegółów receptę wzroku. Recepty nie powinny być starsze niż 2 lata.
  3. PD Klienta (odległość źrenic) jest ważną wartością, a Visio Rx.pl zaleca klientowi otrzymanie go od jego/jej lekarza/optyka. Jako alternatywę, Klient może użyć pupilometra online znalezionego na Visio Rx.pl. Visio-Rx. nie może przygotować okularów korekcyjnych bez dokładnej wartości PD.
  4. Visio-Rx nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z niezastosowania się Klienta się do instrukcji na stronie internetowej dotyczącej prawidłowego korzystania z pupilometera.
  5. Klient musi mieć ukończone 18 lat.
  6. Klient nie jest (częściowo) niewidomy.
  7. Klient nie cierpi z powodu stanu wzroku, dla którego wymagane są szczególna opieka, leczenie lub rada.
  8. Klient nie posiada problematycznego stan wzroku, dla którego Klient powinien najlepiej udać się osobiście do optyka.
  9. Uszkodzenia spowodowane nieprawdziwymi informacjami przekazanymi przez Klienta są odpowiedzialnością Klienta.
    Wróć na górę

Dostawa

  1. Produkty zostaną wysłane na adres dostawy, przewidziany przez Klienta na formularzu zamówienia, po otrzymaniu płatności.
  2. Towar zostanie dostarczony jak najszybciej, chociaż moga ywtsąpić niewielkie opóźnienia. Data i czas wysyłki określone przez Visio-Rx są jedynie szacunkowe i nie są gwarantowane.
  3. Visio Rx.com nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku opóźnienia w dostawie towaru.
    Wróć na górę

Kontrola towarów

  1. Po otrzymaniu towaru, klient jest zachęcany do dokładnego obejrzenia go. Jeżeli towary są uszkodzone lub ich brakuje, prosimy o kontakt z Visio Rx.pl. W takim przypadku należy powstrzymać się od korzystania z tych dóbr.
  2. Każda para okularów będzie zawierać potwierdzenie recepty. Klient jest zachęcany, aby dokładnie sprawdzić to potwierdzenie z receptą otrzymaną  od okulisty. Jeśli recepta nie pasuje do przepisanego potwierdzenia, prosimy o kontakt i powstrzymanie się od korzystania z okularów.
  3. Klient ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie towaru od chwili dostawy, chyba że takie straty lub szkody są objęte polityką gwarancyjnym Visio Rx.pl.
  4. Visio-Rx nie będzie ponosić odpowiedzialności za koszty wysyłki Klienta dla wszystkich przesyłek zwrotnych, ale może zdecydować się to zrobić w zależności od konkretnej sytuacji, w ​​wyłącznej gestii Visio-Rx.
    Wróć na górę



    Cena i płatność
  1. Cena podana na Visio Rx.pl nie zawiera podatku od sprzedaży (tam, gdzie ma to zastosowanie).
  1. Opłata za przesyłkę jest ujmowane oddzielnie na potwierdzeniu zamówienia. Akceptowana płatność to system Przelewy24.
  2. Jeśli płatność zostanie odrzucona, Visio Rx.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie jakichkolwiek zamówionych towarów.
    Wróć na górę

Odsprzedaż towarów

  1. Towar jest przygotowany specjalnie dla Klienta i nie jest przeznaczony do publicznej sprzedaży.
    Wróć na górę

Nagrywanie rozmowy telefonicznej

  1. Rozmowy telefoniczne z personelem Visio Rx.pl mogą być nagrywane w celach szkoleniowych lub do wykorzystania w przyszłości.
    Wróć na górę

Polityka zwrotów

  1. W przypadku, gdy Klient chce zwrócić towar, najpierw powinien uzyskać Zwrot Merchandise Authorization (RMA) od Visio-Rx. Zwroty są przesyłane zgodnie ze szczegółowymi instrukcjami dostępnymi na Visio Rx.pl lub otrzymanymi od personelu Visio-Rx.
  2. Visio-Rx zobowiązuje do rozwiązywania w dobrej wierze wszelkich problemów, które mogą napotkać Klienta z towarem dostarczonym przez Visio-Rx.
  3. Visio-Rx nie będzie ponosić odpowiedzialności za koszty wysyłki Klienta dla wszystkich przesyłek zwrotnych, ale może zdecydować się na to zrobić w zależności od konkretnej sytuacji, w ​​wyłącznej gestii Visio-Rx.
    Wróć na górę

Odpowiedzialność

 

  1. W żadnym wypadku Visio Rx.pl lub jego pracownicy, przedstawiciele lub podwykonawcy nie odpowiadają wobec Klienta za przerwy w działalności, utratę użytkowania, dochody, dane, zyski, kontrakty, wartość firmy lub przewidywane oszczędności. Visio-Rx nie jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wszelkiego rodzaju lub wszelkie szkody moralne.
  2. Maksymalna odpowiedzialność Visio-Rx (w tym jej pracowników, agentów lub podwykonawców) do Klienta w związku z jakąkolwiek fizyczną szkodę wyrządzoną Klientowi, własność klienta lub osoby trzecie w wyniku działania lub zaniechania przez Visio-Rx.pl nie przekracza 5.000 dolarów dla dowolnej kolejności dostarczonych do Klienta przez Visio-Rx.
    Wróć na górę

Wybór oprawki i soczewki

Przed wybraniem oprawek i soczewek do okularów, istnieje kilka rzeczy, które należy rozważyć. Ważne jest, że możesz opisać nam rodzaje aktywności, które planujesz podjąć podczas noszenia okularów. Jeśli będzie w okularach w pracy, musimy wiedzieć, czy istnieje ryzyko zranienia Ciebie przez obiekty latające, które mogłyby uderzyć w obiektyw i go złamać.

Jeśli Twoja praca wymaga użycia okularów, musisz nam to powiedzieć, ponieważ mogą być użyte specjalne oprawki i soczewki. Jeśli zamierzasz nosić okulary podczas uprawiania sportów, poinformuj nas o tym, abyśmy  mogli pomóc Ci wybrać oprawki i soczewki, które nie stworzą ryzyka urazu. W rzeczywistości, jeśli uczestniczysz w jakichkolwiek działaniach, które mogą potencjalnie spowodować uraz oczu, powinieneś opisać te działania dla nas, abyśmy mogli doradzić. Chociaż nie okulary są niezniszczalne, istnieją istotne różnice pomiędzy soczewkami i oprawkami, które czynią niektóre okulary bardziej chronionymi w porównaniu do innych. Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci wybrać okulary, które najlepiej spełniają Twoje potrzeby.

Osoby, którym radzimy użyć tylko poliwęglanu, Trivexu lub materiałów soczewkowych Xirm obejmują (ale nie są ograniczone do):

  • Jednooczne osoby;
  • Sportowcy i ludzie zaangażowani w jakimkolwiek sporcie nawet z możliwością najodleglejszego urazu oka;
  • Pracownicy, których zawody umieszczone są w specjalnym ryzyku szkody (np. policji);
  • Dzieci;
  • Osoby z uszkodzeniami rogówki (np. RK, LASIK, przenikliwa rogówka)

Soczewki

Bardzo ważną częścią w wyborze okularów jest wybór materiału soczewki. Istnieje kilka różnych materiałów do wyboru, a każdy z nich ma swoje wady i zalety, które są opisane poniżej.

 

  • Plastik - o zadrapania łatwiej niż przy szkle, ale lżejsze, odporność na uderzenia jest podobna do szkła.
  • Duży plastikowy indeks - używany przy wysokich wymaganiach, ponieważ soczewki są cieńsze i lżejsze od innych materiałów; wytrzymuje wpływ trochę lepiej niż zwykłe plastikowe, dobry na okulary.
  • Poliwęglan, Trivex lub plastikowy Xirm - to średniej do wysokiej klasy materiały indeksu, które są znacznie bardziej odporne na uderzenia, co czyni je najlepszym wyborem dla ochrony oka; o zadrapania łatwiej niż przy szkle, ale jak inne tworzywa sztuczne są jasne, a tym samym odpowiednie do wysokich wymagań; wykorzystywane również do dobrych okularów przeciwsłonecznych bez recepty.

 

Oprawki

Innym ważnym czynnikiem jest wybór oprawki do swoich okularów. Powinny być dopasowane prawidłowo, być wygodne i uzupełniać Twój wygląd. Powinny być również bezpieczne. Istnieją trzy podstawowe rodzaje oprawek z których możesz dokonać wyboru.

Dress - to są oprawki noszone do codziennych czynności, które nie stanowią ryzyka obrażeń; większość oprawek służyć temu celowi. Są odpowiednie do noszenia w domu, w pracy, jak i podczas zabawy.
Safety - niektóre ramki zostały zaprojektowane specjalnie w celu zapewnienia ochrony w pracy, mogą być identyfikowane przez "-87 Z" logo na oprawce. Soczewki do tych oprawek muszą być określonej grubości i mieć specjalną konstrukcję w celu spełnienia wymagań dla "okularów ochronnych".
Sports - okulary do działania wysokiego ryzyka, takiego jak badminton, squash, baseball, koszykówka, piłka nożna. Muszą spełniać szczególne standardy projektowe i być wykonane z poliwęglanu. Tworzywa oprawki muszą spełniać standardy "ASTM F-803", aby zapewnić optymalną ochronę.


Prosimy dokładnie rozważyć swoje potrzeby obu oprawki i soczewki. Na podstawie tych potrzeb, z przyjemnością będziemy doradzać i pomagać w doborze okularów najbardziej odpowiednich dla Ciebie. Visio-Rx nie może być pociągnięty do odpowiedzialności lub odpowiadać w żaden sposób za jakąkolwiek awarię od klienta. Aby w pełni ujawnić jeden z warunków, o których mowa w niniejszym ustępie lub inne warunki, które mogą być wymagane dla programu Visio-Rx, aby pomóc w spełnieniu poprawnych wymagań oprawki i soczewki.

 

Wróć na górę

Zasady gwarancji

  1. Pełny zwrot refundacji
    1. W ciągu pierwszych 7 dni od daty otrzymania towaru, klient ma możliwość zwrotu towaru z pełną refundacją z zastrzeżeniem polityki opłat zarybiania na miejscu.
    2. Zwroty wymagają Returned Merchandise Authorization (RMA), które mogą być wymagane od Visio Rx.com poprzez e-mail, chat lub telefon.
    3. Koszty wysyłki zwrotu będą na rachunek Klienta, o ile nie wskazano inaczej Visio Rx.com według własnego uznania.
    4. Zwroty obejmują wszystkie akcesoria, które zostały dostarczone bezpłatnie (np. w przypadku, tkaniny, narzędzia, itp.).
    5. Oprawka powinna być zwrócona jako nieuzywana, "jak nowa", bez jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak zużycia.
    6. Pełne zasady reklamacji refundacji są ograniczone do dwóch oprawek w dowolnym okresie dwóch tygodni.
  1. Gwarancja jakości:
    1. Visio-Rx daje gwarancję na okres 12 miesięcy cały wykonany materiał i wady materiałowe.
    2. Powroty wymagają numerów Returned MerchandiseAuthorization, które są wymagane od Visio rx.com.
    1. Koszty wysyłki zwrotu będą na rachunek Visio-Rx.
  2. Gwarancja najżniższej ceny
    1. Jeżeli Klient, w ciągu 1 miesiąca od zakupu, znajdzie identyczne okulary (czyli sama marka oprawki i soczewki) gdzie indziej w cenie, która jest niższa od ceny zapłaconej w Visio Rx.com, Klient jest uprawniony do natychmiastowego zwrotu 125% różnicy w cenie..
  3. Opłata zarybiania
    1. Opłata zarybiania będzie pobierana przez Visio-Rx na modernizacje soczewek (które oznaczają soczewki, które są różne od jasnego 1,50 i 1,57 indeksu soczewek, które są zawarte w cenie bazowej oprawki okularów). Kwoty opłat zarybiania do czterdziestu (40) procent ceny zapłaconej za uaktualnienie soczewki.
    2. Po sprawdzeniu, klientom będzie prezentowana możliwość przesłanie zdjęć w celu umożliwienia Visio-Rx dokładnego dopasowania soczewki. Zdjęcia te są niezbędne, aby umożliwić prawidłowe widzenie i montaż okularów. Stawki powrotu soczewki okularów umieszczone na podstawie średnich wartości są znacznie wyższe, stąd opłata zarybiania w wysokości 50% wartości okularów zakupionych będzie należna w przypadku, gdy klient zdecyduje się na nie dostarczenie wymaganych do montażu zdjęć.
      Wróć na górę

Strony umowy

  1. Zakup wszelkich produktów na Visio Rx.pl jest transakcją pomiędzy Klientem i Klooqs Services AG, Panama.
  2. Każda transakcja sprzedaży (obejmuje również późniejszą dostawę i korzystanie z towarów) przez Visio Rx.com jest regulowana prawem Republiki Panamy.
  3. Określenia "Visio Rx.pl" i "Visio-Rx" w tych Warunkach Sprzedaży będą interpretowane jako witryny należące do Klooqs Services AG, o której mowa w punkcie 1 powyżej, i tym samym przełożą się Klooqs Services AG
  4. Umowa ta jest osobistą Klienta i nie może być przenoszona na inne osoby lub podmioty.
    Wróć na górę
Witaj
Wirtualne Lustro
ZALOGUJ
WYLOGUJ